اجرای طرح همیاران بازرسی در استان | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

اجرای طرح همیاران بازرسی در استان

تاریخ انتشار خبر: 1399/09/26

اجرای طرح همیاران بازرسی در استان

گردهمایی اجرای طرح همیاران بازرسی در استان با حضور رییس بسیج اصناف استان ، رییس بازرسی اصناف اهواز ، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت و دیگر اعضای این جلسه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان : بهرام جباری معاون بازرسی و نظارت این سازمان در این گردهمایی ضمن مهم خواندن اجرای این طرح اظهار کرد : تعداد زیادی از کسبه در خصوص رعایت قوانین صنفی و تعزیرات حکومتی آنها را به خوبی و با انصاف تمام رعایت می کنند ولی با توجه به شرایط کنونی اقتصادی ممکن است تعدادی اشخاص هم این قوانین را رعایت نکنند و از آن تخطی کنند بنابر این اجرای طرح همیاران بازرسی به عنوان اقدامی مهم به منظور استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج و سپاه می تواند به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی موثر باشد .
بهرام جباری افزود : تامین ، توزیع و نظارت سه رکن مهم تنظیم بازار هستند و تا زمانی که تامین و توزیع صورت نگیرد کار نظارت سخت می شود .
وی خاطرنشان کرد : بازرسان و ناظران نیز حلقه واسط بین زنجیره توزیع و تامین کالا هستند و موارد تخلف را از جمله گرانفروشی ، احتکار ، عرضه خارج از شبکه و دیگر تخلفات صنفی پس از مشاهده و احراز تخلف با آن برخورد و پرونده تخلف صنفی تشکیل می دهند تا به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم ارجاع دهند .
جباری تصریح کرد : بازرسان و ناظران در وهله اول می بایست صادقانه و با دقت هرچه بیشتر پرونده تخلف صنفی را تشکیل دهند .


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان