بیش از ۴۰پرونده گرانفروشی و ۲ پرونده احتکار روغن خوراکی در شوش | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

بیش از ۴۰پرونده گرانفروشی و ۲ پرونده احتکار روغن خوراکی در شوش

تاریخ انتشار خبر: 1399/10/17

بیش از ۴۰پرونده گرانفروشی و ۲ پرونده احتکار روغن خوراکی در شوش


به گزارش روابط عمومی سازمان: بهمن رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شوش گفت: ۴۰ پرونده برای واحدهای گرانفروش و ۲ پرونده احتکار روغن خوراکی طی این چند هفته در این شهرستان تشکیل شده است.

بهمن افزود:با توجه به کمبود روغن خوراکی در سطح بازار و سوء استفاده برخی افراد در راستای افزایش قیمت این کالا، نظارت بر نحوه عرضه و توزیع آن در دستور کار
ویژه اداره صنعت،معدن و تجارت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین ارتباط بیش از ۴۰ پرونده تخلف گران فروشی ، فروش اجباری به مشتری و ۲ پرونده احتکار روغن خوراکی در شهرستان شوش ثبت شده است.

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت اظهار داشت: به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر بازار و به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت ها به ویژه در خصوص اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان این‌ اداره با مشارکت سپاه پاسداران و سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط اقدامات نظارتی و بازرسی بر بازار را افزایش داده تا از این راه مانع از هرگونه گران‌فروشی و سوء استفاده برخی از سودجویان شوند.

بهمن با بیان اینکه طی روزهای آتی با پیگیری انجام شده بیش از ۱۰۰ تن روغن خوراکی تزریق فروشگاه منتخب خواهد شد،بیان کرد: به نظر می رسد برخی خانوارها در این مدت بیش از نیاز ماهانه خود روغن خوراکی تامین کرده اند که ما از آنها خواستاریم از احتکار خانگی پرهیز کنند.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان