پیام رئیس سازمان صمت خوزستان به مناسبت روز ملی صادرات | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

پیام رئیس سازمان صمت خوزستان به مناسبت روز ملی صادرات

تاریخ انتشار خبر: 1399/07/30

پیام رئیس سازمان صمت خوزستان به مناسبت روز ملی صادرات

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان طی پیامی با تبریک روز ملی صادرات به فعالان و دست‌اندرکاران این عرصه ، تبریک گفت .

متن پیام دکتر امیر حسین نظری به این شرح است:
اینجانب سالروز ملی صارات ایران را که فرصتی برای تقدیر و تجلیل از پیشگامان توسعه اقتصادی است به کلیه تجار ، بازرگانان و فعالین این بخش تبریک عرض می نمایم .
قطعا تعيين يك روز از روزهاي سال براي صادرات ضمن ترويج فرهنگ صادرات در ميان توده مردم، تقدير از سربازان و ايثارگران جبهه اقتصادي، فرصتي براي تبادل افكار، شناخت گيرها و تنگناها و بررسي راهكارهايي براي رسيدن به هدف والاي جهش صادرات مي‌باشد.
لذا ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بازرگاناني كه در كار صادرات اهتمام مي‌ورزند و ماحصل تلاش خود و كاركنانشان رابه بازارهاي جهاني عرضه داشته و سهم جمهوري اسلامي ايران را در عرصه رقابت اقتصادي افزايش مي‌دهند، اذعان می دارد روز ملی صادرات را مي‌بايست فرصت ارزشمندي تلقي كرد كه مباحث مربوط به صادرات بار ديگر مورد توجه مسؤولان و دست‌اندركاران امر قرار گيرد.
در پایان امیدوارم با همکاری و تلاش مجدانه بتوانیم موانع پیش روی توسعه صادرات را از میان برداریم وسازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان نیز به عنوان یکی از مهمترین سازمان‌های حاکمیتی دخیل در تجارت خارجی، در راستای سیاست‌های دولت و مجلس محترم، اقدامات موثری  را برای حمایت از صادرکنندگان و واحدهای صادر کننده ارائه دهد . علاوه بر این با ایجاد دروازه‌های مشترک مرزی با کشورهای همسایه از جمله کشور عراق ، تلاش می‌کند تا ضمن رفع موانع ترانزیت و صادرات و تسهیل آن، در توسعه این فرآیند ها به نحو مطلوب نقش‌آفرینی کند.  
مجدداً 29 مهر ماه، روز ملی صادرات را به همه دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه، تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق و تندرستی همگان را آرزومندم.
امیر حسین نظری
رییس سازمان


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان