۶ طرح تولیدی در ماهشهر و باغملک به بهره‌برداری رسید | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

۶ طرح تولیدی در ماهشهر و باغملک به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار خبر: 1400/11/20

 ۶ طرح تولیدی در ماهشهر و باغملک به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان: امیر حسین نظری گفت: ۶ طرح صنعتی و تولیدی روز چهارشنبه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در ۲ شهرستان ماهشهر و باغملک به بهره‌برداری رسید.

امیر حسین نظری رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به اینکه از این تعداد سه طرح در شهرک صنعتی ماهشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت بیان کرد: ۲ طرح تولید سود پرک (یک نوع شوینده صنعتی) و تولید پالت چوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: پالت چوبی قالبی است که بیشتر در حمل محصولات پتروشیمی استفاده می‌شود. با راه‌اندازی این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال، برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

نظری افزود: طرح سود پرک ماهان شیمی در ماهشهر نیز با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۰ نفر به طور مستقیم را فراهم کرده است.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: طرح سود پرک صادقی صفت نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۶۰ نفر به طور مستقیم امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تلاش داریم تا ارتباط بین صنایع پایین دستی و صنایع بالا دستی را تقویت کنیم تا شرایط برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم شود.

وی گفت: سه طرح تولیدی شامل تولید دستمال کاغذی، بطری پت و کیسه ساختمانی در شهرستان باغملک نیز به همین مناسبت به بهره‌برداری رسیدند.

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: طرح تولید دستمال کاغذی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال هشت نفر، طرح تولید تیرچه ساختمانی با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ نفر، و طرح تولید بطری پت با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال با اشتغال هشت نفر به طور مستقیم راه‌اندازی شدند.

وی با بیان اینکه صاحبان این صنایع بدون دریافت تسهیلات این واحدهای تولیدی را راه‌اندازی کرده‌اند، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه در صدور مجوزها با تولید کنندگان همکاری بیشتری را داشته باشند تا شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در استان باشیم.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان