تسهیلات 40 میلیاردی به صنایع دریایی خوزستان پرداخت می شود | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

تسهیلات 40 میلیاردی به صنایع دریایی خوزستان پرداخت می شود

تاریخ انتشار خبر: 1400/10/19

تسهیلات 40 میلیاردی به صنایع دریایی خوزستان پرداخت می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این تسهیلات فنی و اعتباری به منظور کمک به چرخه زنجیره تولید صنایع دریایی و ساخت شناورها، در قالب سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.امیر حسین نظری افزود: طرح اعطای کمک فنی و اعتباری صنایع دریایی به منظور حمایت از تعمیر شناور‌ها در داخل همچون تعمیر موتور اصلی، سامانه ناوبری، قایق نجات، وینچ، لنگر و زنجیر، سیستم سکان و موارد دیگر مورد تایید سازمان صمت خوزستان و صندوق صنایع دریایی و در جهت راه‌اندازی شناور‌های از کار افتاده و آسیب دیده اجرا می‌شود.
رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: همچنین اجرای این طرح در حمایت از ایجاد و توسعه واحد‌های حایز اولویت در زنجیره تامین صنایع دریایی است.
نظری بیان کرد: اولویت‌های زنجیره تامین صنایع دریایی شامل تجهیزات مکانیکال، تجهیزات ناوبری و مخابراتی، تجهیزات رانش و عرشه، تجهیزات ایمنی و سایر موارد و تجهیزات مورد تایید سازمان صمت استان و صندوق صنایع دریایی و یا دفتر تخصصی وزارت صمت است.
رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه متقاضیان و فعالان این حوزه باید در سایت behinyab.ir ثبت نام کنند ادامه داد: متقاضیان تا سقف ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش دریافت می‌کنند.
سازمان صمت خوزستان تلاش دارد تا شرایط را برای فعالیت صنایع دریایی و بازسازی شناور‌های صیادی در این استان فراهم سازد.

 


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان