پیگیری شکایات و بازرسی های انجام شده در واحد نظارت بر خدمات | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

پیگیری شکایات و بازرسی های انجام شده در واحد نظارت بر خدمات

تاریخ انتشار خبر: 1400/08/16

 پیگیری شکایات و بازرسی های انجام شده در واحد نظارت بر خدمات

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان : بهرام جباری بیان کرد : اداره نظارت بر خدمات معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت در ماه اخیر با توجه به پیگیریهای انجام شده درخصوص شکایتهای دریافت شده و بازرسی های انجام شده از واحدهای مانند دفاتر پیشخوان،واحدهای خشکویی،خدمات پزشکی، آموزشگاههای موسیقی و شرکت سایپا موفق به پیگیری و تشکیل هشت پرونده و حل و فصل یک پرونده به نفع شاکی صورت پذیرفت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان گفت: ارزش ریالی پروندهای متشکله در واحد نظارت بر خدمات بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است که جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان