به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان : بهرام جباری بیان کرد : اداره نظارت بر خدمات معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت در ماه اخیر با توجه به پیگیریهای انجام شده درخصوص شکایتهای دریافت شده و بازرسی های انجام شده از واحدهای مانند دفاتر پیشخوان،واحدهای خشکویی،خدمات پزشکی، آموزشگاههای موسیقی و شرکت سایپا موفق به پیگیری و تشکیل هشت پرونده و حل و فصل یک پرونده به نفع شاکی صورت پذیرفت.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان گفت: ارزش ریالی پروندهای متشکله در واحد نظارت بر خدمات بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است که جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.