ایجاد سامانه میز خدمت جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مراجعان | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

ایجاد سامانه میز خدمت جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مراجعان

تاریخ انتشار خبر: 1400/07/21

ایجاد سامانه میز خدمت جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مراجعان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سامانه میز خدمت بر روی درگاه اینترنتی بهین یاب به منظور رفاه مراجعان از ابتدای مهر ماه امسال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت خوزستان، امیر حسین نظری در خصوص سامانه میز خدمت الکترونیکی بیان کرد: این سامانه برای پاسخگویی به سوالات مراجعان در خصوص انتخاب محصولات و کد آیسیک، ثبت آمار تولید، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، معافیت گمرکی، تسهیلات و بخش فنی و مهندسی و مراکز پژوهشی، خرید مواد اولیه، آسانسور و سردخانه، دریافت شناسه کسب و کار، ستاد تسهیل، تسهیلات بسته حمایت از صادرات و حساب و کاربری و رمز عبور است.
وی افزود: این سامانه به منظور پاسخگویی این سازمان به مراجعان به صورت غیر حضوری برای افزایش سرعت و کوتاه کردن مسیر پاسخگویی و کاهش هزینه و حفظ سلامت مراجعان در این شرایط کرونایی است.
نظری اظهار داشت: کاربران می توانند برای دسترسی به سامانه بهین یاب به آدرس behinyab.ir مراجعه کنند و جواب سوالات خود را در این سامانه کسب نمایند.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان