معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: آغاز عملیات اجرایی شرکت فولاد پاسارگاد صبا در رامهرمز | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: آغاز عملیات اجرایی شرکت فولاد پاسارگاد صبا در رامهرمز

تاریخ انتشار خبر: 1400/04/11

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: آغاز عملیات اجرایی شرکت فولاد پاسارگاد صبا در رامهرمز

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ، پروژه شرکت فولاد پاسارگاد صبا در تولید ورق فولادی یک میلیون تن فعال خواهد بود، سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۵ میلیارد ریال است.
با راه اندازی این شرکت ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و و با توجه به پتاسیل و سابقه خورستان در تولید فولاد در بحث صادرات و ترانزیت محصول این شرکت ارزیابی های لازم انجام می‌شود.
در این مراسم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور امروز به دنبال توسعه بخش معدن و صنعت با هدف توسعه پایدار و اشتغالزایی در کشور است.
وجیه اله جعفری بیان کرد: این طرح با هدف تامین منابع شرکت های توسعه گرا در حال انجام است و در این راستا با چند بانک جهت تامین نقدینگی موافقت هایی انجام شده است.
وی افزود: ۲ رقم ۱۲۰ هزار میلیارد ریال و ۱۵۰ هزار میلیارد ریال براب این شرکت‌ها تامین مالی شده و برنامه داریم که این رقم را به ۵۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان