برگزاری جلسه تعامل سازمان صمت با بسیج مهندسین صنعتی سپاه ولیعصر(عج) | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

برگزاری جلسه تعامل سازمان صمت با بسیج مهندسین صنعتی سپاه ولیعصر(عج)

تاریخ انتشار خبر: 1399/05/19

برگزاری جلسه تعامل سازمان صمت با بسیج مهندسین صنعتی سپاه ولیعصر(عج)

به منظور برقراری هر چه بهتر تعامل صمت با بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت ولی عصر (عج)، جلسه ایی با حضور دکتر نظری رییس این سازمان و مهندس خانچی مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت ولیعصر (عج) و مشاور اجرایی مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد . 

 به گزارش روابط عمومی صمت خوزستان در این دیدار که جناب دکتر نظری رییس این سازمان و برخی از مسئولین صمت استان نیز حضور داشتند راهکارهای همکاری و تعامل فی مابین در خصوص جهش و رونق تولید مذاکره و بحث وبررسی شد. در این جلسه جناب خانچی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان ضمن اعلام گزارش اقدامات و برنامه های آتی بسیج مهندسین صنعتی اعلام آمادگی نمودند تا جهت رسیدن به اهداف تعیین شده همکاری و کمک های لازم را انجام نمایند . 
گفتنی است : در این جلسه مباحثی از جمله حضور موثر در جلسات مرتبط با تولید، حمایت از خرید داخلی استان ،  ساخت داخل از جمله موارد مطرح شده در این دیدار بود که در نهایت مقرر گردید زمینه برگزاری جلسه با شرکتهای بزرگ استانی و تشکیل کمیته های تخصصی جهت حرکت به سمت اهداف تعیین شده مهیا گردد. همچنین دکتر نظری در این جلسه ضمن تقدیر از نقش بی بدیل بسیج در تمام صحنه ها از ورود این تشکل مهم به موضوع کمک به جهش تولید استقبال نمودند.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان