رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: تشدید نظارتها در خوزستان موجب تعدیل قیمت شن و ماسه شد | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: تشدید نظارتها در خوزستان موجب تعدیل قیمت شن و ماسه شد

تاریخ انتشار خبر: 1400/01/18

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: تشدید نظارتها در خوزستان موجب تعدیل قیمت شن و ماسه شد

به گزارش روابط عمومی :
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قیمت شن و ماسه بیش از ۹۰تا ۹۵ درصد واحدهای تولیدی که به صورت خودسرانه و بدون نظارت سازمان صمت  افزایش داده بودند با تشدید نظارت و بازرسی این سازمان به حالت اولیه برگردانده شد.
 امیرحسین نظری چهارشنبه در کارگروه تنظیم بازار خوزستان در استانداری بیان کرد: شن و ماسه از شمال استان تامین می شود و متاسفانه در چند هفته اخیر کانون انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های ماسه شویی و سنگ شکن های دزفول بدون نظر کارشناسی سازمان صمت  اقدام به افزایش قیمت شن و ماسه کردند که سازمان صمت با ورود و نظارت و بازرسی انجام شده وبرخورد با واحدهای متخلف مانع افزایش قیمت غیرقانونی آنها شد.

وی گفت: قیمتها در بیش از  ۹۰ تا ۹۵ درصد  واحدهای تولیدی که افزایش قیمت داده بودند به رقم اولیه برگشت و بازرسی ها برای تعدیل کامل قیمت شن و ماسه در استان ادامه دارد.
در خاتمه رییس سازمان صمت اعلام کرد: چنانچه واحد تولیدی به تعهد خود عمل نکرده و بخواهد با قیمت بالاتر مصالح را عرضه کند پلمپ خواهدشد


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان