جلسه معرفی وب سایت تولیدات و توانمندیهای استان در اتاق بازرگانی اهواز | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

جلسه معرفی وب سایت تولیدات و توانمندیهای استان در اتاق بازرگانی اهواز

تاریخ انتشار خبر: 1395/12/04

جلسه معرفی وب سایت تولیدات و توانمندیهای استان در اتاق بازرگانی اهواز

کمیسیون عمران و خدمات فنی مهندسی با معرفی سایت توانمندی های استان خوزستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در این کمسیون حمید لویمی ضمن خیرمقدم از حضار در کمسیون اظهار کرد: برای دعوت از کسانی که می توانند در این کمسیون موثر واقع شوند، اعضای شرکت کننده در جلسه می توانند اشخاصی را معرفی کنند که ضمن استفاده از نظرات آنها بتوانیم جلسات پربارتر و مفیدتری داشته باشیم.

در این جلسه سایت تولیدات و محصولات و توانمندی های خوزستان توسط مهندس چراغچی مدیرعامل شرکت نرم افزاری هما معرفی شد که شرکتها، واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند محصولات شرکت خود را معرفی کنند.

چراغچی در ادامه معرفی سایت اعلام کردند تمامی شرکتهای تولیدی ، فنی و مهندسی ، پیمانکاران و مشاوران استان خوزستان میتوانند در این سایت ثبت نام کنند و امکان پروفایل و صفحه اختصاصی از معرفی شرکت ، اطلاعات تماس، توضیح فعالیت شرکت ، معرفی محصولات و نمایش مجوزها و کاتالوگ شرکت و رزومه مدیر و غیره را داشته باشند و صفحه شرکت خود را بصورت مستقیم مدیریت کنند.

همچنین در این سایت امکان سفارش کالا برای همه عموم و شرکتها لحاظ شده که میتوانند هر محصولی از استان را مشاهده و در صورت نیاز سفارش دهند که بعد از سفارش در قسمت مدیریت پروفایل همان شرکت ارسال شده و شرکت بدون واسطه میتواند با سفارش دهنده ارتباط برقرار کند.

محمدی پور رئیس خدمات فنی و مهندسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در این خصوص اظهار کرد پس از صحت و سقم آن شرکت و موجودیت آن بررسی و راستی آزمایی می شود و سپس شرکتها تایید خواهند شد.

سايت توانمندیهای خوزستان به آدرس khzco.ir به 3 زبان انگلیسی،عربی و فارسی قابل دسترس می باشد.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان