86 پرونده تخلف صنفی در بخش کالای اساسی در بازرسی نوروزی یک هفته اخیر در خوزستان تشکیل شد. | نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان
فارسیEnglish|العربی

86 پرونده تخلف صنفی در بخش کالای اساسی در بازرسی نوروزی یک هفته اخیر در خوزستان تشکیل شد.

تاریخ انتشار خبر: 1400/01/04

 86 پرونده تخلف صنفی در بخش کالای اساسی در بازرسی نوروزی یک هفته اخیر در خوزستان تشکیل شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۸۶ پرونده تخلف صنفی در بخش کالای اساسی در بازرسی نوروزی یک هفته اخیر در خوزستان تشکیل شد.امیرحسین نظری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین مدت یک‌هزار و ۲۷۰واحد صنفی وتولیدی با اولویت کالاهای اساسی شامل، میوه ،مرغ ،روغن ،شکر و نان در استان خوزستان بازرسی شدند.

وی با اشاره به پلمب یک واحد صنفی در این مدت به دلیل تخلف گفت: بازرسان در میادین میوه و تره بار وسردخانه مستقر هستند و عرضه میوه نوروزی شامل سیب زرد،سیب قرمز و پرتقال تامسون با نظارت سازمان در خوزستان در حال انجام است.
نظری ادامه داد: بازرسی از غرفه های توزیع میوه نوروزی نیز بصورت مستمر در حال انجام است و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

۴۵ واحد صنفی سیار و ثابت در اهواز کار توزیع میوه عید را انجام می دهند. رییس سازمان صمت خوزستان گفت: همچنین برای نظارت بر نحوه کشتار مرغ در استان بازرسان این سازمان در کشتارگاه ها مستقر هستند.


نمایشگاه تولیدات، محصولات و توانمندیهای استان خوزستان